vrijdag 27 juni 2008

Vakantie hersenspinsels en nog wat

Morgen op vakantie

Zolang ik mijn ogen sluit
vallen ze er niet uit

Die vond ik wel goed aansluiten op de twee gedichtjes die op de zakdoekjes geschreven stonden bij de dichtwedstrijd van de rsg (wie ze gemaakt hebben weten zelf wel dat ik ze bedoel, denk ik.)

Maar ik ga dus naar Zeeuws-Vlaanderen
Jippie jeeh jubel juich hoezee
Vast een heleboel buitenlanders daar.
Duitsers vermoed ik.
Mijn vader doet een project daar ( http://www.dirkhakze.com/ , red. )

Wat betekend dat red. sowieso altijd? Redactie? Ben er nogsteeds niet hélemaal achter..

Maar dat plekje waar we heen gaan is vlakbij Knokke (klinkt echtwel bruisend he? pff)
En dan gaan we daar dus heen. En Gent. whii

Ik vind het zielig voor de katten, voor het eerst alleen.
Misschien vinden ze het helemaal niet erg! Gaan ze enorm de beest uit hangen enzo. Beesten zijn het. En dan komen we terug en is het hele huis opgegaan in puin en is al het leven rond ons huis uitgestorven.

Morgen dus eerst 5 uur in de stinktrein.
Dat wordt dus muziek luisteren (mijn oren gaan echt naar de klote door m'n ipod, nee geen ipod, namaak merk) en chagrijnig naar buiten staren. En dan weer te laat overstappen waardoor we in een trein komen te zitten die helemaal naar Duitsland rijdt om dan in een trein te stappen waarbij je via Frankrijk België in moet komen maar dat hij dan wordt gekaapt door twee Poolse gastarbeiders die meer respect willen van ons, westerlingen en dat de trein daarom maar in Frankrijk blijft! Jaaaa, dat wil ik!
Maar dat gebeurd toch niet.

Nuja, dan wens ik nu iedereen -last but not least- een hele fijne en hopelijk file/Poolse kapers - loze vakantie toe!

Vriendelijke groet, Kabouter Kinderlijk (zo wil ik heten als ik in Kabouter Plop mag spelen. alliteratie)

Geen opmerkingen: