vrijdag 28 januari 2011

Marketingtruukje I

Omdat er op deze hele aarde geen levend wezen te vinden is die mijn blog leest, laat staan erop reageert ga ik deze blog vullen met plaatjes van dingen die mij inspireren. Want plaatjes werken, en ik ben een echte Marketingmeester.



Grace Slick.

















Devendra Banhart, joden
















De foute jaren '80, toen Madonna nog onderbroeken droeg
















Van Rossum, en andere hilariteiten uit mijn jeugd. Djiez, die vent was echt briljant







Mooie mensen waar ik de blog van volg















Mensen die anderszins goedgekleed zijn










Scout Niblett










Vogels op stroomdraden










Ewan Mcgregor, iemand die film I love you Phillip Morris gezien? Wel eeuwig zonde dat hij zijn Schotse accent kwijt is.













De collages en willekeurig onbegrijpelijke onzin die vrienden en ik soms verzinnen








Mensen op de 50+ beurs die de tijd van hun leven hebben








Lelijke plaatjes van krabbelplaatjes.com, hier kan ik uren naar kijken













Grüzi, Ezra

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Damn, dat je niet kan 'liken'.
en dus geen reactie hoeft te verzinnen
op een vrijdagavond
oftewel
avond voor het weekend
en dus, zwaar vermoeid,
maar toch de moeite opbrengt
de volbrening
van de reactie
te voltooien,
oftewel,
De grootste beloning voor iemands inspanning is niet wat hij of zij daarvoor verkrijgt, maar wat hij of zij daardoor wordt.
John Ruskin
I <3 your blog (:

Anoniem zei

mijn schaamvolle excuses
voor het schrijven van
volbrening en niet volbrenging
De schaamte gaat diep.

Ezra zei

Dat is een heel treffend citaat die jij daar citeert, anoniem (wie ben je? of verpest ik daarmee de charme van je reactie). De klacht van niet kunnen liken heb ik vaker gehoord, daarin schiet blogspot te kort. Ik moet zeggen dat dit de langste reactie ooit op mijn blog is, bedankt daarvoor :)

Ezra zei

Hè gatverdamme, wat reageer ik saai

Aloys V zei

Lof!