zaterdag 9 juni 2012

Ik vind het leuk om - zeker nu ik geen facebook meer heb - mensen op de hoogte te houden, maar werkelijk ik doe op dit moment niet zo veel. Ik dacht vandaag: ik heb zin in een banaan. En dat was zo'n beetje wat ik vandaag dacht. Ik lees wel boeken, en ik zie wel mensen, maar ik weet nooit zo goed wat ik daarover moet zeggen, behalve dat de eerste op dit moment 'Anmerkungen zu Hitler' en de laatste vooral mijn moeder en broer betreft. Dus ik heb besloten om pas weer echt berichten te plaatsen als ik naar Amsterdam ga. Ik heb wel zin om daarover te schrijven, hoewel ik niet echt kan verzekeren dat het ook leuk om te lezen wordt, want ik schrijf eigenlijk nooit over dingen die ik doe.
Maarja, dat moet ook leren.

2 opmerkingen:

Elisse zei

Komt vast goed!

Enneh ivm je reactie op mijn post, als je wilt kan ik wel een tutorial geven? Ik gebruik meestal oude broodzakken/papieren zakken, knip die dan op maat van mijn post en ga errond met de naaimachine. Meestal knip ik ook nog een leuk motiefje/bloemetje uit een stof en naai dat er nog aan vast.

Elisse zei

Ha mooi zo :-) Ik zal er werk van maken!

Si, hablo espaƱol. ik studeer toegepaste taalkunde Nederlands - Frans - Spaans en ga in september voor 6 maanden op Erasmus naar Madrid ;)