zondag 20 juli 2008

Dingen

Aloha

Weer een blog vandaag.
Want ik wil weer even wat persoonlijke dingen die jullie eigenlijk helemaal niet hoeven te weten delen, namelijk.

Ik ga waarschijnlijk 9 AUGUSTUS NAAR DE PARADE met mijn moeder.
Eindelijk eens iets wat ik in mijn agenda kan zetten.
Alleen, sjongejonge wat is dit een baalweek qua muziekdingetjes zeg!
Eerst dus dat al van CocoRosie (zie vorige blog, jaaaa nu ben je wel verplicht!).
'Maar wat nu' zullen jullie denken. Nouhou, 6 augustus komen er allemaal geweldige dingen op de parade, waaronder SPINVIS :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Maar eigenlijk niet :D want die dag kan mijn moeder dus niet. Scheiß.
Maar ik ga in ieder geval en dat is al vet geweldig. Alleen Spinvis zou wel leuk dubbel geweldig zijn. Maarja, het lot & god ook altijd. Die weten altijd de boel weer te verpesten. *Als god/lot nu luistert dan was de laatste zin een grapje.
Maar nu to the point.
Wie weet waar wij de 9e heen kunnen gaan? Kan iemand iets aanraden?

En nu ten tweede:
Ik heb vandaag een nieuwe coole artiest ontdekt: Nellie Mckay.
Dus luisteren! Bitch!

Nouja, ik stop want mijn moeder wacht mij met een schep op als ik nu de tafel niet dek.
Doei doei en ga eens naar een literair café om daar te praten met ontwikkelde mensen, mensen die potverdikkie nog eens een boek hebben gelezen, om daar te filosoferen over dit en dat en dit en dat.

Geen opmerkingen: