maandag 21 juli 2008

Ich habe ein Schnurrbart und kann gut steptanzen

Weten jullie wel hoe je snor in het Duits zegt?
- Ein Schnurbart

Ik vraag me af wat een baard dan is.
- Gewoon een bart.

Beetje raar.

Maar ik ken eigenlijk niet zoveel mensen die Bart heten.
Jammer.

Feminists don't have a sense of humor
Feminists just want to be alone
Feminists spread vicious lies and rumor


Maar dan nu even een sprong, en een TEN ZEERSTE BELANGRIJK BERICHT.
Ik weet namelijk nu al wat ik op mijn verjaardag wil.

1. Een keltische harp met deels schapendarm-snaren.
2. Geld
3. Een roze pony
4. Een aquarium met zeepaardjes

Maar met een reep chocola ben ik ook al blij hoor.
Dus prent het in jullie bolle kopjes!

Nou, doei potige wijven en onderdanige mannen!

ps. Ik youtubte even op 'Cannes' en ik bekeek een filmpje van het filmfestival van lindsaylohan-rehabtrutjes die over de rode lopen liepen. Zie ik daar potverdikkie ineens Devendra Banhart! Hij poseerde wel lekker sarcastisch.

Geen opmerkingen: