dinsdag 23 september 2008

Hoe kan ik aan zo'n niet samenhangende blog nou een goed titel geven?

Dusssssssssssss
Er is weer eens iets gebeurd in mijn leven. Hoerrrrrrrr.a.
Mijn fiets is gestolen in het eerste uur op school! En hoewel ik eigenlijk wel weet dat L. het heeft gedaan of anders T. heb ik hem nogsteeds niet.
Maar nu kan ik morgen dus lopen.. door de regen.. of op die herenfiets zonder wielen.
Dus voel je vrij om me te liften.. als je ook nog een lekke band wilt :p
Op die mislukte film kon ik ook niks zien.. Vaag beeld, en ik maar denken dat de Industriƫle Revolutie eigenlijk nogsteeds gaande was.. Scheiz.
En dan vandaag natuurkunde toets, zoooo dat ging goed zeg.
Ik denk dat ik mijn kat Ein stein ga noemen.
Een steen.
Trouwens E=MC in het kwadraat is gewoon Ezra is Mark Cnossen in het kwadraat! Dat ik daar nog niet eerder op kwam. Het is best logisch, want een jongen in het kwadraat is altijd een meisje, dat is zo logisch als Michael Jackson. Morgen weer toets, Anglais! boet ik hafent lurnt zo dat is goin to bie very succesvully.
Hahahaha, succesvully, wat een grap.

Blablablabla waarom zou ik mijn benen scheren in de winter?
It dus uhnt meek zens anniewej.
Haha.. jezus alweer zo grappig. Ik ben wel op dreef zeg, sjongejonge.

Nou, ik hoop dat ik jullie verblijd heb met deze mededelingen en dat het jullie roze (ja! ik zeg dat hersenen roze zijn!) massa lekker aan het Werk heeft gezet. Met een hoofdletterrrrr.

Geen opmerkingen: