zondag 28 september 2008

Verkoudheidje

Huiswerkpas?
Ik denk het wel.
En omdat Jurjen (geheel perongeluk) er vandoor is gegaan met mijn dropjes etc.
Heb ik niks om de pijn te verzachten. Aaaahw.
En omdat ik telkens nét te laat een zakdoek pak, nies en hoest ik maar lekker op de grond, zodat die bacteriën zich op de vloer nestelen.. Binnenkort vinden ze hun weg naar mijn huisgenoten wel denk ik.

Ik verwaarloos mijn opa en oma eigenlijk wel een beetje.
Misschien ben ik wel helemaal geen goed mens.
Ik maak me volgens mij zeer regelmatig schuldig aan één van de zeven zonden.
Misschien moet ik wel eeuwig branden in de heeeell.
Zal ik me dan toch maar aanmelden bij de jehova's?
Alleen maar om de archaïsche woorden die ze gebruiken zou ik het wel willen.

We kregen gister in de stad een briefje van een met 'Jezus zoekt u'.
Wat fragmenten:

''Degene, die u helpen kan en wil in elke nood is de Zoon van het goede, trouwe, almachtige God. Zijn Naam is Jezus! Heeft u Hem reeds leren kennen?''

Neu, hoezo?

''U bent misschien een prostituée of seksueel gebonden, een dief of een moordenaar.''

Eh.

Nja. Hoofdletters op vreemde plekken ook.
Gekke mensen.

En dan nuuu
(spanning bouwt op)

niks.

Geen opmerkingen: