zaterdag 13 december 2008

You're all gonna die someday

De laatste dagen vind ik rare geluiden, rochels, snuiven, gorgelen steeds mooier klinken.
Misschien komt het doordat ik verkouden ben..

Maar dat terzijde.

Volgende week activiteiten week, paar leuke dingen, veel stomme dingen. En een stukje schrijven wat eventueel in de enige echt Gymnasium Krant (van de RSG) kan komen.. Hooray.
Wat me eigenlijk wel leuk lijkt, maar nu moet ik wel met iets goeds komen, want ik heb het gevoel dat mijn teamleider heel wat van me verwacht. En dat hij denkt dat ik literair ben ofzo. Maar dat is niet zo, ik doe maar alsof. Eigenlijk weet ik amper wat het woord betekend.


En daarna kerstvakantie. De leukste vakantie van het jaar, zeg maar, ofzo. Kerst is in iedergeval een minder oppervlakkig feest dan Sinterklaas, wat opzich bestwel leuk is. Dat brengt mij ook op de volgende vraag: waarom is het Sinterklaas kapoentje, als een kapoen een gecastreerde haan is? Zinvolle antwoorden worden beloond met een dropje.

En dan nu dit doldwaze stripje:


Hahahaha, als dat nie lachen is! Alee zeg!
Matthias en ik zijn de laatste tijd nogal geobsedeert door Gummbah. Sturen elkaar allemaal oneliners enzo. Ik ben blij dat hij het leuk vindt, mijn ouders kunnen er namelijk niet echt om lachen zegmaar 'wat een vies taalgebruik', enzo. Ik wilde eigenlijk het plaatje van dokter Strontpiskontkotskak erop zetten, alleen herinnerde mij toen weer de fatsoenlijke aard van mijn blogspot lezertjes (euh..) dus toen deze maar.
Vraag niet om uitleg en probeer er ook maar niet iets diep filosofisch uit te halen, het is gewoon een doldwaas stripje namelijk. Haha, hahaha.

Geen opmerkingen: