zondag 5 juli 2009

Woord om Woord

Sorry voor de blogloze dagen, oh lege lezer.
Ik was het voor niemand bloggen gewoon een beetje zat,
maar nu kan ik er weer tegenaan.
Via school kwamen wij vorige week dinsdag terecht in het Duitse lowbudget (bleek later) pretpark in Bottrop.
Deze plek inspireerde me tot de volgende twee verhalen en een hele hoop zweet (het was heet).
Sorry voor dat laatste..
Het volgende heb ik samen met Matthias gemaakt in de bus, de namen zijn gefingeerd, maar voor de rest is het identiek aan het origineel.
Het kwam tot stand dmv het kinderachtige ik zeg een woord en dan jij -spel.
Hope you like.

WOORD OM WOORD IN BOTTROP
De hel opende zich toen Gregor, met veel aangeklaagde processen en bloed worsten geboren werd. Door erbarmelijke darmperistaltische bewegingen schudde Gregor's moeder veel.
Maar Gregor's moeder was niet ongesteld, toen Gregor dit melodramatische paddestoeltje pijpte.
Gregor, die overigens nogal chagrijnig ingesteld is.
Daar ergerde geheel partyclub 'Het Puttertje' zich anus.
Reeds was er onrust onder partygangers, mede doordat Gregor vaak vrouwelijke oksels penetreerde. Echter de vrouwen konden wel weerstand bieden tegen okselpenetrerende Gregorren die ook wel met kabouter's bitterballen werden verward.
Maar ach! Wie had toch de gordijnen wit geverft?
Dat was geen eersterangs vraag! Gregor natuurlijk!
Zo dachten vele champignonsgordijnenwassers.
'Ah joh hip hop' riep buurman Sjaak uitgelaten.
Toen Gregor's pens zichtbaar streelde werd de rode ader van buurman Sjaak eveneens paarskleurig en opgezwollen.
Doch kwam mevrouw Platje onherroepelijk klaar bij de gedachte aan Gregor.

Geen opmerkingen: