zaterdag 2 augustus 2008

SuperheldenDROOM en andere dingen

Waarom, waarom is de vakantie al bijna weer voorbij?
Ik heb dus echt nog helemaal niks uitgevoerd.
Op mijn luie reet gezeten, dat heb ik!
En bedacht dat ik een harp wil, dat ook.
Ik wil een kinderharp denk ik. haha.

Ik droomde vannacht dat ik superheld was samen met nog twee jongens die ik kende maar ik weet niet meer wie en toen liep mijn kat de hele tijd achter me aan en toen kwam er een vrouw met een stofzuiger en toen werd de kat bang en rende snel van een rots af waar een aap zat en die aap pakte haar en maakte haar dood en toen liep ik naar haar toe en toen zat er allemaal slijm in haar gezicht en lag de aap in de bami en moest ik huilen. En toen werd ik wakker.
Ik droomde nog wel meer maar dit was het zieligst. In mijn andere dromen werd een man opgegeten door een haai, of sloeg ik mensen uit mijn klas in elkaar omdat ze Spinvis afkraakten, of zei Devendra Banhart tegen mij dat ik beter de 'allegro pectus' kon gebruiken als ik harp ging spelen.
Beetje de doorsnee dromen dus.

En dan nu even wat over de Sneekweek.
Sjongejonge, wat is dat toch elk jaar weer leuk.
Kermis in de stad, waar je hoe dan ook misselijk word en als je niet goed oplet half aangerand door een stel aso's wordt en er ook nog geld voor betaald. En dan het geweldige zeilen, ook altijd zo leuk als je geen zeilboot hebt. Of het vuurwerk, wauuuuuww dat zien we met oud & nieuw ook nooit. En niet te vergeten het uitgaan, geweldig, de hele nacht half bezopen op Jan Smit of Don Diablo dansen. Nee, de Sneekweek is echt wel mijn favoriete periode van het jaar.

Lopen, lopen, lopen, dat moet je eens proberen,
er zijn geen woorden voor
(Javier Guzman)

Maar altijd blijven lachen!
Zoals Bassie & Adriaan mij in mijn kinderjaren altijd inprentten.

If you were a bird
How would you fly?
If you were a butterfly?
If you were a pinquin into the sea,
If you were a person just like me

Maar heeft iemand nog geniale ideeën waar ik mijn vakantie mee kan vullen?

Dan ga ik maar weer eens nu.

ps. Ik ben wel blij hoor.
pps. IK GA NAAR SPINVIS!!

Geen opmerkingen: