zaterdag 9 augustus 2008

Yasmeen

Ik heb een nieuw artieste ontdekt: Yasmeen.
Ze is volgens mij nogal onbekend, maar ze heeft wel één cd die op haar site ( http://www.yasmeensong.com/ ) te vinden is. Je moet trouwens wel heel vaak op play klikken voordat hij begint.
Het is echt folk achtige muziek en Yasmeen zelf heeft echt een elfjes stem. En ze speelt HARP. Dus ik ben sowieso al fan. Maar ik dacht, laat ik eens een goede daad doen voor de mensheid (vooral voor haar eigenlijk, maar dat vergeten we voor het gemak even) en een onbekend artieste een zetje in de rug geven. Dus, Yasmeen, onthoudt die naam.

Coca Cola, onthoudt die naam
[Theo Maassen]

Zulke korte zinnen uit een show zijn helemaal niet leuk los. Dus dan snappen jullie er niks van en lach ik me halfdood (wat gebeurd er als je je twee keer halfdood lacht?). Maarja, dan maar. Misschien is het dan juist wel heel mysterieus en lijk ik een hoog intelligente dikzak met een grijze pluk, maar ik denk het niet.

Hihihihiiiii
[CocoRosie - Candy Land] :p

Maarrrrr, dus.
Ik wil ook een soortvan Yasmeen worden, of Joanna Newsom, of of of of....... Sugar Lee Hooper.
Alleen moet ik ten eerste natuurlijk wel een harp hebben. Dus ik kan nu wel lullen, maar eigenlijk ben ik nu nog hetzelfde als een clown zonder humor.

Dan zeg ik nu,
hohohohohooooooooooooo [Aria]

Niet dat ik aria's kan zingen, maar ach..

Geen opmerkingen: