zaterdag 23 augustus 2008

Thank you god for this fine, fine day.

Nouja, god bestaat niet.
(Keert zich tot god), sorry als u wel bestaat, maar Darwins' theorie brengt iedereen in verwarring.

Weekend nummer uno.
Ik ben alweer doodop :)
Zo'n eerste week is het zwaarst van allemaal.
Maar het was wel leuk.

Volgende week eerste zangles.
Heb ik wel zin in.
Want.
Nou GEWOON.
Ha, heerlijk omdat af en toe te zeggen.
Hoop alleen niet dat ik meteen een a a a a aria moet kunnen zingen ofzo.
Niet dat ik dat ooit zou moeten, want het is niet klassiek.
Maar toch.
Lyla.
Wie is lyla?
En wat heeft dat met Joegoslavië te maken?

Ik ben egoïstisch want ik reis veel.
Dat zei onze nieuwe geschiedenis leraar.
En ik ben het helemaal eens met hem.
Maar mevrouw Out was toch leuker.

En al mijn guppies zijn bijna dood.
Volgens mij geef ik ze teveel te eten.
Nja. Stomme beesten.

Everybody thought I was a man,
but I was a muffin.

Ik heb geen zin meer om te bloggen, want ik ben over geen van blogs tevreden.
Iemand nog goede tips?
Doei.

Geen opmerkingen: