zondag 17 augustus 2008

Nog even..

Nog zegmaar 1 dag en dan beginnen de scholen weer!
Ik mis die borden die nergens op slaan van 'de scholen zijn weer begonnen' wel.
Of staan die er alweer?
Ik heb me echt als een kluizenaar opgesteld deze vakantie.
Maarja, morgen dus nog even die stinkboeken met snotpulkjes en vergeelde bladzijden ophalen, kaften en het grote leerfeest kan weer beginnen! Hoera!
Nou derde klas dus.
Ik ben er zoals elk jaar weer heilig van overtuigd dat ik zal blijven zitten of wat dan ook.
Maar dat wil ik niet, dat mág niet. Dus wordt het weer leren tot je er bij neervalt.
Potverhatsikidee.
Arme lowlanders. Die komen straks weer op school, nog in die geweldige lowlands-sfeer, met de muziek nog in hun hoofd nagalmend, wat weer verstoord wordt door, nou, ik zal geen namen noemen, maar leraren.
Weetje wat nog wel het mislukst is?! 'Nee dat weten we niet maar dat ga je nu vast vertellen'. Oke, dat ga ik jullie eens vlug vertellen. Dat ik zenuwachtig ben! Schraal en debiehiel.
Maarja, ik krijg ook allemaal nieuwe leraren en dan moet ik mij weer bewijzainhaianaian. En daar heb ik geen zin in. Nou, ze kunnen lekker meine ass küsse. Ahh bah nee. Eigenlijk niet. Maar jullie are snapping it, right? Beeldtaaaaaaaal.
Ik ben al de vorige 'eerste schoolweken' alweer vergeten.
Geen idee hoe dat werkt.
ik ben echt hersendood.
Dit is waarom mensen geen drugs zouden moeten gebruiken.
In een bordeel.
In Rusland.
Met de maffia.
Maar in ieder geval
Vanavooooooooooooooooooooooooond lowlands met Gogol Bordello, Sigur Rós enenenen The Dresden Dollsssss.
Dus, kijken, bolle!

Geen opmerkingen: