zaterdag 11 april 2009

Weekend

Ja, hoor, zul je denken, het slaat weer toe:
Verveling.

Ik heb onlangs de film 'Science of Sleep' (http://www.youtube.com/watch?v=GUCrM5i_W3c&feature=related) met Matthias gezien. En aantekeningen gemaakt..
Een klein overzicht (het zijn er maar weinig, want ik kan niet zo snel schrijven.. Ik moet maar snel stenografie leren..)
"Het brein is complex, en het zit achter je neus!'' (gevolgd door boem boem pats *trommel*)
''Ik weet niet, het is iets tussen.. dat ik heimwee heb.. of dat ik naar de wc moet''
''Waarom ruiken mijn oksels naar Sperma?''
''Ik voelde mijn tranen rivieren stromen onder mijn ogen, in dromen zijn emoties overweldigend''

Ik zat even mijn 'aantekeningenboekje' (ofzoiets) in te kijken. En toen kwam ik erachter dat aan alle dingen die ik 's nachts schrijf, geen touw vast te knopen is.. Weer een overzicht:
Ik zie geen woorden
maar dadelijk zeg jij
Tegenwoordig is dit wat het
Isolatiecellen zijn geen..

En dan houdt het op.. hehe.. (:
En..

Ha! Ha!
jij weet toch niet
waar
ik ben
wie ik ben
dat zeiden mijn dokters
geen spot in hun stem
die zeiden dat ik anders was
maar ben wie ik ben

Het gekke is dat ik mij niet kan herinneren dat ik dat opgeschreven heb, terwijl het wel míjn handschrift en míjn boek is.
Vraag trouwens niet om de serieuze dingen in mijn blog te zetten, want dat durf ik echt niet..
De meeste dingen zijn zo vreselijk cliché dramatisch :p

Ik zag zojuist een enorme limousine bij ons langs rijden, voor de weilanden.
Wat een debilisering. Een limousine in Friesland.

Maar vertel mij, wát kan ik doen, nu mijn boek uit is, en degene die ik bel niet opnemen, en ik geen zin heb op dingen alleen buiten te doen, wat kan ik doen?
En natuurlijk niet al te wilde suggesties, want
Van dingen die onmogelijk begonnen, kon je verwachten dat ze onmogelijk afliepen.




Geen opmerkingen: